• Be cool and Register to set your username and display picture get the full features of the site. Talk Bulldogs NRL News, match reviews, live score, ladder, injuries, player signings and team performance.

Official Supercoach & other comps 2022

Freakzilla

Kennel Immortal
Gilded x2
Premium Member
SC H2H Champion
Joined
Jun 24, 2008
Messages
16,373
Reaction score
9,013
Sloan & Amone both in the 19 man squad for tomorrow.
 

Dognacious

Kennel Immortal
Staff member
Administrator
Premium Member
Joined
Aug 4, 2007
Messages
20,744
Reaction score
6,995
First time this year took the c off tedesco. Put it on hynes. And tedesco gets double the points. Sigh. That will teach me
 

B-Train

Kennel Immortal
Joined
Mar 1, 2004
Messages
26,651
Reaction score
31,477
I've fucked my captain again this week. Last week had Haas not Hynes. This week had Hynes not Haas.

I'm about 6000th which is shit and still need to blow up my team. Might wait on Cleary a bit longer til he drops a bit more though
 

Doggiezbrah

Kennel Enthusiast
Premium Member
Joined
May 3, 2008
Messages
2,771
Reaction score
1,678
I've fucked my captain again this week. Last week had Haas not Hynes. This week had Hynes not Haas.

I'm about 6000th which is shit and still need to blow up my team. Might wait on Cleary a bit longer til he drops a bit more though
I did the same thing. I’m just going to leave it on Haas. I was ranked 2100 in week 2 but poor decisions the past fortnight drops me outside 10k. Big decisions need next week. Swap Fifita for Cleary?
 

B-Train

Kennel Immortal
Joined
Mar 1, 2004
Messages
26,651
Reaction score
31,477
I did the same thing. I’m just going to leave it on Haas. I was ranked 2100 in week 2 but poor decisions the past fortnight drops me outside 10k. Big decisions need next week. Swap Fifita for Cleary?
Yeah thankfully it's probably only 50 points for a few thousand spots so we can make up ground but it'd help if we got a captain right! Plus I always have a big score or two in my reserves and a few crap scores in my starting team.

Will probably trade Fifita but might wait another week or two on Cleary as he drops a bit more
 

Baseball Furies

Kennel Enthusiast
Gilded
Joined
Jan 6, 2007
Messages
3,534
Reaction score
3,830
Feel sorry for those without the C on Lil Papi this week - first massive score of the year.
Was no chance in my h2h but the other bloke had Hass as captain and I had Pappy and blew him away.
 

B-Train

Kennel Immortal
Joined
Mar 1, 2004
Messages
26,651
Reaction score
31,477
My season is over. Slipped massively in the rankings. My team is shit and my best players everyone has. Fuck NRL Fantasy
 

Kempsey Dog

Previously Prison Mike
Joined
Apr 29, 2014
Messages
15,756
Reaction score
14,638
Bring in Munster and he does nothing. Classic Melbourne have us freak out about their left edge and they don't play there all day. Guess I'm salty I don't have Papi lol
 

Doggiezbrah

Kennel Enthusiast
Premium Member
Joined
May 3, 2008
Messages
2,771
Reaction score
1,678
My season is over. Slipped massively in the rankings. My team is shit and my best players everyone has. Fuck NRL Fantasy
Bro don’t give up! It only takes a few weeks to make up the pace. Looking at your side, you have most of the cash cows. You could possibly move on Fifita (you have a ton of edges) and strengthen your squad.
 

Mutt Dafty

Kennel Immortal
Gilded
Joined
Nov 15, 2013
Messages
52,451
Reaction score
49,803
Imagine if highest score of the round across the whole of SC. Surely gotta be close, bet there will be some fucker that has the same team as you, except they have Joey Manu lol
Yh the top scorer of the week is always some bs team made that week. There will probably be some 1500+ scores
 

Kempsey Dog

Previously Prison Mike
Joined
Apr 29, 2014
Messages
15,756
Reaction score
14,638
Yh the top scorer of the week is always some bs team made that week. There will probably be some 1500+ scores
True, should be a rule you have to have competed in previous round(s) to qualify for highest score or something
 

B-Train

Kennel Immortal
Joined
Mar 1, 2004
Messages
26,651
Reaction score
31,477
Bro don’t give up! It only takes a few weeks to make up the pace. Looking at your side, you have most of the cash cows. You could possibly move on Fifita (you have a ton of edges) and strengthen your squad.
Thanks bro. I never give up.. Will still keep making moves and fighting but I hate my team. I'm going to use up all of my trades by round 13. Haha.
 
Top